Jan 16, 2009

lonely~

yesss.. i felt that.. demmit.. terase cam loser lak kadang2..

ok. tade kene mengene.. aku tgh bosan x tau nk wat ape.. tulis mende ni pon x tau nk tulis ape.. aku baru je bgn tido neh.. bosan tatau pape... tdo pon tdo2 ayam je.. sambil mengenang kisah lame.. lame pon x lame ah.. pasal cintan cintun gak aa.. to yg tibe2 tulis lonely tu.. hehehe..

dlm mase aku mengenang kisah lame tuh, rpe2nye dah stgh taun since mnde tuh.. mende ape aku xmo cite.. sbb aku x ske nk share ngan org len.. bagi aku yg dah 22 taun single.. wahahah.. mase 6 bulan tu adalah mase yg lame.. org kate memendam rase.. hehehe.. penah aku try nk lpekn suma tu.. aku bzkn diri aku, jauhkn diri, carik kawan baru.. tp in the end, aku masih igt lg mnde tuh.. btol la org kate, cinte itu bute.. yess.. aku kene penangan tu.. wahhahaha.. padan muke aku..

jgn tanye aku ape yg terjadi.. biala aku simpan je dlm hati.. aku x kisah.. sape2 yg bace neh n tau(mostly membe2 rapat aku je) dok diam2.. yg tatau tu pon dok je diam2 xyah nk korek2.. just let ur imagination goes wild.. wahahahaha..

k dah aku x tau nk tulis ape lg.. bye~

4 comments:

AuRa said...

erk.. jgn ngengade nk korek..

RoyAL UnITeNErS said...

dude...wassup??
dun wori bro...
our hommies will support...
hehehe....

but..how we could help if we dun have any starting point..so conclusion..meh arr kongsi,wakakakak

undefined said...

good luck dude~
aku pun lonely gak~
ko cerita ko stgh tahun?
aku dh 1thn setengah xde awek....
wakakakakkaa~
apakan nasib.....

AuRa said...

lol.. aku x pnah ade awek..