Jan 11, 2009

awek oh awek

nape kne ade awek?? perlu ker?? aku pon x tau.. camne aku leh nk ade awek pon aku x tau.. tau2 je aku nk awek.. mebi tgk org len ade awek cambes je.. membe ramai.. tp membe2 pon ade awek.. so mmg time sukerie ngan membe tu ade.. tp bile derang ngan komitmen derang.. ape aku nk wat.. ibaratnye keliling aku kapel.. aku dok sorg2 merenung mase depan negare yg tercinte..

nampak cam aku neh despret gile.. tp aku wat blog ni pon dengan isu neh.. ade membe aku kate, nak awek wat la blog.. wth.. btol ker.. hehehe.. jgn kate aku nk try k.. aku saje je.. lg pon lps tu aku layan je cadangan tu.. tros aku wat.. dngan tenet yg slow caharam aku gagahkan wat gak.. so basicly ni 1st time aku tulis blog.. /me noob.. hehehe..

balik pasal awek neh, ekceli aku saje letak mende ni sbg topic.. sbb aku memerlukan satu tema utk aku merepek.. yelaa.. b4 ni mane pnah nk tulis2.. mase aku taip mnde ni pon aku rase kelakar.. wahahah.. ah gi mampos.. so. mission is mission, writing is writing.. ok?? bye~

4 comments:

xoulariff said...

mcm awek takut je bile bace blog ko nih..haha
takpe2..kalo kite nak,mesti ada cara..

AuRa said...

maseh2.. huhu

AuRa said...

sabaq laa.. aku bknnye biase tulis2 blog neh.. huhuh..

Unknown said...

cuba describekn awek cmne ko nk..awek kt luar tu msti ttnya2..

semoga berjaya bro!